Allt fler gör sin felanmälan via Mina Sidor

 

Ungdom sitter på golvet och skriver på datorn

Om ett fel uppstår i din lägenhet är det viktigt att du kontaktar oss så att vi kan åtgärda felet. Allt fler av våra hyresgäster använder Mina sidor för att göra felanmälningar, en utveckling vi ser positivt på. Många väljer det digitala verktyget just för att det är enkelt att använda, tillgängligt dygnet runt och ger möjlighet att följa ärendet hela vägen från anmälan till åtgärd.

För både hyresgästen och oss som fastighetsägare innebär det en smidigare hantering och snabbare återkoppling. Du slipper telefonköer, kan göra anmälan när det passar dig och får en tydlig översikt över dina pågående och tidigare ärenden.

När du använder den digitala tjänsten får du:

  • Snabbare återkoppling

  • En tydlig översikt över dina ärenden

  • Möjlighet att följa din felanmälan från start till åtgärd

Du kan enkelt logga in dygnet runt med BankID och registrera din felanmälan direkt – utan att behöva ringa eller mejla.

För dig som ännu inte har testat är det lätt att komma igång. Logga in med BankID, klicka på "Felanmälan" och följ instruktionerna. Nästa gång något behöver åtgärdas i din bostad – prova Mina sidor!? Det tar bara några minuter att komma igång. Du kan skapa en genväg till Mina sidor i telefonen genom att lägg till Mina sidor på hemskärmen. På så sätt blir det smidigare för dig att nå sidan. 

Logga in på Mina sidor här: MINA SIDOR - LysekilsBostäder AB

Tack för att du gör det enklare för både dig och oss!